Як знайти баланс між потребою та можливостями, коли вирішив купити квартиру в новобудові?

Ділимося досвідом, що може бути вам корисним.

Кейс нашого експерта новобудов, лідера справи — Наталі Трофімчук. Далі, розповідь від неї.

Наша команда, розпочинаючи співпрацю з клієнтом, велику увагу приділяє саме виявленню потреби, смакових уподобань клієнта та, що мега важливо(!), можливостям фінансовим. Адже головна мета співпраці — віднайти баланс між цими факторами та використати бюджет клієнта з користю «по повній».

Тобто нам важливо за мінімальних витрат з боку клієнта-покупця квартири забезпечити максимально його потребу та побажання щодо нового житла.

Численний досвід пошуку оптимальної квартири в Рівному для клієнтів демонструє, що приблизно третина «шукачів» на етапі вибору помешкання впадають у пригнічений стан та мають глибоке розчарування.

Чому? Справа в тому, що ми всі намріюємо собі житло, прагнучи чим найкращого (і це цілком природно). При цьому не завжди тверезо оцінюємо свої можливості, зокрема, не володіючи інформацією про сьогоднішній стан ринку новобудов.

Наприклад, наведу хоча б одну історію з мого минулого досвіду, яка це наочно демонструє.

Сімейне подружжя з сусідньої області хотіло придбати житло у певному об’єкті — новобудові Рівного. Клієнтів цікавило розтермінування, і ми з ними проговорили цю можливість, зокрема щомісячні проплати, термін розстрочки, розмір першого внеску і т.п.

Враховуючи все вищесказане, я зробила прорахунок і певні висновки про те, якого саме формату житло запропонувати клієнтам під їх можливості.

Тобто, я зрозуміла, що це має бути житло певної площі, поверху, і, відповідно, певної ціни.

Коли відбулась наша зустріч на будівництві, я вже мала план, які квартири запропоную на їх розгляд, паралельно уточнивши певні деталі.

Один з подружжя наполіг на тому, що даного формату житло їм замале і попрохав показувати квартири з більшою кількістю кімнат та більшою загальною площею.

Ми подивилися більші по площі помешкання. Клієнти були щасливі від побаченого, але в момент гарного настрою від побаченого вони не усвідомлювали, що таке житло їм не по кишені.

 
РЕЗУЛЬТАТ

Клієнти потрапили у капкан своїх бажань, але не задовольнили їх. Вони просто перестали тверезо оцінювати свої можливості для втілення цих бажань.

Тобто фактично повернулися до відправної точки пошуку житла з неприємним осадом. Цим людям доведеться пройти весь шлях вибору квартири з нуля, щоб купити житло, яке відповідатиме ОДНОЧАСНО і потребам, і можливостям.

Таких випадків — безліч. Тому цей досвід наштовхнув на необхідність більш досконалого виявлення  потреб та можливостей, ліг в основу розробки аналітичного інструменту «Виявлення потреби, смаків та можливостей».

Даний інструмент — це таблиця, що містить більше 60 запитань різного класу,  різної деталізації, і виявляє:

  • потребу — від елементарного одно- чи двокімнатна квартира, особливостей розташування нового житла, інфраструктури (школа, транспортна розв’язка, парк) до побажань щодо технічної складової помешкання (матеріал стін, фундаменту, оздоблення тощо), минулого досвіду клієнта-покупця квартири та юридичних аспектів оформлення покупки, тощо;
  • смак — планування, архітектурні рішення, тощо;
  • фінансові можливості клієнта, готовності до поетапних оплат за помешкання, терміновості, тощо.

У подальшому всі ці критерії співставляються, аналізуються і тільки після цього починається підбір житла у новобудовах.

Окрім оцінки та аналізу свого власного досвіду, як покупця та продавця нерухомості, я залучила до процесу створення даного інструменту усіх практиків, що дотичні до процесу придбання житла: і безпосередньо менеджерів з продажу, маркетолога; спілкувалась з співробітниками банку, юристом, бухгалтерами, спитала досвіду будівельників, дизайнерів.

На це пішло чимало часу, зусиль, були проведені численні попередні тестування. Сьогодні маємо вже успішну практику, більш швидко і точно підбираючи житло нашим клієнтам.

ВИСНОВОК

Ми є для того, щоб допомогти вам професійно, найменш стресово підібрати житло у новобудові.

Наша команда приділяє дуже багато уваги саме аналізу потреби і можливості згідно ваших смаків. Оскільки, саме ці вірно визначені аспекти дають змогу оптимально реалізувати бажання з використанням  конкретних можливостей.

Додамо вашій покупці виваженості.

Чесно. Швидко. Професійно.

Ваш квартирний помічник Новобуд Експерт.

Долучайтесь до нас у друзі та стежте за новинами facebook та instagram